Puhukaa mulle järkeä sen pennun suhteen!
Olis hyvästä yhdistelmästä bretonivauvoja, ja mulle olis melkein puoliksi varattu sieltä joku uroksista. Tai sisko on siellä siis ja kattelee pentuja sillä silmällä.
Me mennään sinne itte Hukan kanssa ens viikolla, ja jos mulle ei siihen mennessä puhuta järkeä, niin ihan varmasti joku riiviö vielä lähtee mun matkaan sieltä. Mä en TARVI toista koiraa nyt!

Sitä paitsi Hukan ilme oli ihana, kun kysyin siltä että tahtoisko se pikkuveljen. Se meni mietteliääksi ihan kun olis mietiskelly itekseen että mikä ihme on pikkuveli ja mitä sillä tehdään :D


Aamulla huvitti laskea jotakin, eikä ollut muuta matikoitavaa, niin aloin laskemaan, että jos yks koiranvuosi vastaa seitsemää ihmisvuotta, niin montako vuotta Hukka olis nyt tarkalleen ottaen. Se täytti siis toissapäivänä vuosi kahdeksan kuukautta.
Jaoin 7 kahdellatoista, ja kerroin tuloksen kahdeksalla ja lisäsin siihen seitsemän, ja sain vastaukseksi että Hukka on 11,6v vanha. Mun pikkuteinix <3

Ja samalla tajusin että Rutilla oli eilen 2vee synttärit! Nyt se sitten on pissis-iässä. (Isä tuumas Rutista kohteliaasti, että se näyttää puolalaiselta ilotytöltä, kun takamus keikkuu kun se kävelee :D )
Meidän tiimi lähettää suuren suuret onnitteluhalaukset ja -pusut Isolle Rutinalle ja toivoo monta monta vuotta lisää huoletonta eloa maailman parhaalle Rutille!